Regio Nijmegen

Winkelsurveillance/Objectbeveiliging

12-28

Over het bedrijf:

Het familiebedrijf betreft een beveiligingsorganisatie welke verschillende werkzaamheden uitvoert op het gebied van beveiliging en bewaking. Denk hier bij aan werkzaamheden zoals winkelsurveillance en evenementenbeveiliging, maar ook werkzaamheden zoals receptiediensten en objectbewaking. Het bedrijf is fysiek gevestigd in Mill waar het in 2006 is begonnen met zes medewerkers. Vanwege de sterke groei de afgelopen jaren worden momenteel, door meer dan 70 medewerkers, beveiligingsklussen op landelijk niveau uitgevoerd. Bij het uitvoeren hiervan staan veiligheid, gastvrijheid en professionaliteit hoog in het vaandel.

Werklocatie Nijmegen e.o.

Wat houdt het werk in:

Er zijn mogelijkheden op verschillende locaties en daar mee ook diverse mogelijkheden wat betreft werkzaamheden. Om je een beeld te geven van de werkzaamheden die zoal worden uitgevoerd staan hieronder een aantal (maar lang niet allemaal!) werkzaamheden voor je opgesomd:

  • Je er voor inzetten dat er een juiste sfeer hangt en blijft hangen in de winkel. Taken die hier bij horen is het beveiligen van personeel, signaleren van verdachte situaties en het aanspreken van klanten die zich niet aan de regels houden. Denk hier bij echter ook aan taken zoals het erop toezien dat klanten zich houden aan de Coronaregels!;
  • Beveiligingswerkzaamheden waar bij je met een auto controlerondes doet op locatie (bijvoorbeeld bij een industrieterrein). Uiteraard alleen als je een rijbewijs hebt;
  • Het draaien van (ondersteunende) receptiediensten. Tijdens deze diensten bestaan je werkzaamheden bijvoorbeeld uit het uitdelen van bezoekerspasjes, bezoekers wegwijs maken in het gebouw en het bijhouden van de bezoekersregistratie.

Wat bieden zij jou:

  • Maatwerk: aan het begin van je dienstverband worden jouw kwaliteiten en interesses in kaart gebracht. Vanuit hier wordt bepaald welke werkplek/werkzaamheden het meest passend zijn;
  • Tijdelijk contract tussen de 12 en 28 uur met uitzicht op vast. Contracturen, werkdagen- en tijden zijn in goed overleg en worden met jou afgestemd. Ook is het mogelijk om het urenaantal wat je voor ogen hebt in de beginperiode op te bouwen;
  • Keuze tussen een vaste- of verschillende werkplek(ken);
  • Vast aanspreekpunt welke altijd telefonisch bereikbaar is. Daarnaast word je aan het begin van de periode begeleidt door een vaste groep collega’s;
  • Uitdagende werkomgeving waarin je de mogelijkheid hebt om je verder te ontwikkelen.

Deze functie vraagt van jou:

  • Je hebt mbo werk- en denkniveau en in het bezit van een diploma beveiliger niveau 2 óf de bereidheid deze te halen op kosten van de werkgever;
  • Bij voorkeur in het bezit van rijbewijs B. Het is namelijk je eigen verantwoordelijkheid om op je werklocatie te komen. Afhankelijk van je werklocatie kan dit ook per fiets of met het openbaar vervoer;
  • Je beschikt over een goede conditie en kan zowel in teamverband als (als je daaraan toe bent) zelfstandig werken;
  • Gastvrijheid staat bij jou centraal! Hierdoor vind je het belangrijk dat de mensen waar mee je in aanraking komt zich op zijn gemak voelen bij jou;
  • In je werk kun je te maken krijgen met mensen die het niet met jou of de regels eens zijn. In deze situaties is het belangrijk dat je duidelijk kunt uitleggen waarom bepaalde regels zo zijn;
  • Je bent in het bezit/in de gelegenheid om een VOG te overleggen.

Doelgroep:

Deze vacature is er voor kandidaten die in het doelgroepenregister staan

(=wajong of indicatie banenafspraak)

Ben je enthousiast geworden en wil je reageren?
Solliciteer dan direct door je CV naar michiel@forta4u.nl te sturen. Wil je meer informatie dan kun je Michiel Vloet van maandag tot en met vrijdag bereiken op 06-18517074.