Regio Amsterdam

Winkelmedewerker

24-38

Tuincentrum Osdorp
Tuincentrum Osdorp ademt nog altijd de sfeer van het gemoedelijke familiebedrijf uit 1960, maar is inmiddels uitgegroeid tot een van de grootste tuincentra van Noord-Holland. Het tuincentrum is met meer dan honderd medewerkers en een overdekt winkeloppervlak van ruim 16.500 m2 en vind je alles om van je huis, tuin en balkon een fijne plek te maken om te leven en te ontspannen! In de zomer bieden wij alles voor het betere buitenleven en in de winter verwelkomen wij je graag in de grootste kerstshow van Amsterdam!

Functieomschrijving

Samen met je collega’s ben je verantwoordelijk voor het goed functioneren van een specifieke afdeling en ben je verantwoordelijk voor de volgende taken:

  • Je zorgt dat alles schoon en fris is, dat de schappen gevuld zijn en dat alles duidelijk geprijsd staat;
  • Je beantwoordt de vragen van de klanten, denkt mee en geeft deskundig advies;
  • Je verzorgt samen met je collega’s de aanvoer en presentatie van het assortiment;
  • Je onderhoudt en verzorgt de afdeling voor een optimale winkelervaring;
  • Je geeft deskundig advies en bewaakt de kwaliteit.

Je werktijden:

De werktijden worden in samenspraak met Tuincentrum Osdorp bepaald, de winkel is zeven dagen per week geopend, de werkweek omvat ten minste een weekenddag.

Proefplaatsing / contract:

Werkgever heeft de mogelijkheid om een proefplaatsing, van één maand, in te zetten (afhankelijk van de werkervaring). Bij goed functioneren volgt een contract voor minimaal zes maanden met minimaal het aantal uren dat ook tijdens de proefplaatsing gewerkt is.

Jouw profiel

  • Je hebt een Wajong status of je valt onder de Indicatie Banenafspraak via een van de samenwerkende gemeentes*;
  • Wij vragen een flexibele instelling, een klantgerichte houding en representatieve uitstraling;
  • Je ben collegiaal en vindt het niet erg om fysiek werk uit te voeren;
  • Ons piekseizoen is van maart t/m juni, en natuurlijk de decembermaand. In deze twee periodes geven we extra gas en werken we indien nodig extra;
  • Je bent oplossingsgericht en kun je goed verplaatsen in de situatie bij de klant.
  • Je vindt het geen probleem om op zaterdag of zondag te werken.

Wat bieden wij jou?

  • Een aanstelling met uitzicht op een vast contract;
  • Salaris conform de CAO Retail Non-Food;
  • Reiskostenvergoeding v.a. 10 km;
  • Werken in een gezellig en familiare team;
  • Een 24-38-urige werkweek.

Ben je enthousiast geworden en wil je reageren?
Solliciteer dan direct door je CV naar Joost@forta4u.nl te sturen.
Wil je meer informatie dan kun je Joost van maandag tot en met vrijdag bereiken op 0644356543.