Regio Den Bosch

ICT Helpdeskmedewerker

32-40

Würth Nederland B.V. is een dochteronderneming van de Würth Groep, een internationale handelsonderneming op het gebied van de bevestigings- en montagetechniek. Würth levert aan hout- en metaalverwerkende bedrijven, de bouw- en installatie branche, de automobielbranche, de transportsector en vele andere takken van nijverheid en industrie.

Wat houdt het werk in?
In de rol van ICT Medewerker maak je onderdeel uit van de afdeling ICT. Je hebt een passie voor het helpen van mensen bij hun ICT vraagstukken: van het oplossen van problemen krijg jij een kick. Je legt makkelijk contacten, helpt mensen graag en bent een echte teamspeler. In deze rol ben je aanspreekpunt van de organisatie voor zowel binnen- als buitendienst collega’s. Hierbij werk je zelfstandig, je werkt zelfstandig de service-calls af en andere ICT vraagstukken. Je vindt uitdaging in het contact met eindgebruikers, vraagt goed door en bent begripvol en geduldig in je communicatie. Naast een aanspreekpunt zijn ben je ook verantwoordelijk voor het installeren van verschillende devices, neem je deel in ICT gerelateerde projecten en ben je werkplekbeheerder.

Wat zijn je verantwoordelijkheden?

  • Je bent samen met jouw collega’s het eerste aanspreekpunt voor eindgebruikers;
  • Je classificeert en registreert binnenkomende calls in TOPdesk en bewaakt de voortgang;
  • Je levert niet alleen telefonisch of on-site support, maar je helpt de gebruikers ook door middel van remote tools en e-mails;
  • Je lost ICT technische en applicatie inhoudelijke incidenten zoveel mogelijk zelf op;
  • Je zet de complexe incidenten door naar de specialisten en controleert de afhandeling;
  • Je bent verantwoordelijk voor het installeren van hardware (iPads, laptops en interne computers), het inventariseren van de gebruikersbehoeften en het bijhouden van de kennisbank.
  • Je bent daarnaast mede verantwoordelijk voor het serverbeheer en het beheren van de ICT infrastructuur.

Wat bieden wij jou?

  • Verschillende doorgroeimogelijkheden en volop kansen wat betreft persoonlijke ontwikkeling.
  • Uitstekende primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden, waaronder 25 vakantiedagen, een goede pensioenregeling en de mogelijkheid om in aanmerking te komen voor een collectieve ziektekostenverzekering.
  • Kortom: een afwisselende functie in een dynamische, informele en internationale werkomgeving met volop kansen voor iemand die deze weet te benutten!
  • Goede begeleiding vanuit Forta4u richting een zelfstandige toekomst.

Deze functie vereist van jou:

  • Een afgeronde MBO ICT-opleiding niveau 2 of hoger.
  • Je hebt een goede beheersing van de Nederlandse taal, zowel in woord als geschrift.
  • Relevante (aantoonbare) ervaring met serverbeheer en supportwerkzaamheden
  • Kennis van Serverbeheer (o.a. Windows Server 2012, 2016) is een vereiste
  • Brede kennis op ICT gebied, zoals kantoorautomatisering (Microsoft) en hardware (PC/iPad), kennis van ERP-systemen (SAP basis)
  • Kennis van ITIL en TOPdesk is een pré
  • Kennis van Linux is een pré
  • Een geboren teamplayer
  • Resultaat- en klantgericht
  • Stressbestendig, proactief en leergierig

Deze vacature is er voor mensen die middels een Indicatie Banenafspraak geregistreerd staan in het doelgroepregister of een WIA-, Wajong, ZW- of WW- (WGA <35%) uitkering ontvangen.

Ben je enthousiast geworden en wil je reageren?
Solliciteer dan direct door je CV naar frank@forta4u.nl te sturen. Wil je meer informatie dan kun je Frank Peeters van maandag tot en met vrijdag bereiken op 06-42164911.